РОЛЬ МАРКЕТИНГОВО ПЛАНИРОВАНИЯ В ДИДЖИТАЛ-СРЕДЕ

Статья посвящена исследованию роли маркетингового планирования в сфере диджитал-технологий. В работе рассматриваются основные этапы разработки диджитал-стратегии, степень интегрированности элементов цифрового маркетинга в общую маркетинговую стратегию. Проведен анализ эффективности использования цифрового маркетинга, а также рассмотрена эффективность внедрения диджитал-стратегии в маркетинговую стратегию компаний.

The article is devoted to the study of the role of marketing planning in the field of digital technologies. The paper discusses the main stages of developing a digital strategy, the degree of integration of digital marketing elements into the overall marketing strategy. The analysis of the effectiveness of the use of digital marketing is carried out and the effectiveness of the implementation of a digital strategy in the marketing strategy of companies is considered.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Интернаука"
Number of issue
11-2
Language
Russian
Pages
16-20
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
digital strategy; marketing planning; digital environment; digital channels; user behavior; digital strategy development; диджитал-стратегия; маркетинговое планирование; диджитал-среда; диджитал-каналы; поведение пользователей; разработка диджитал-стратегии
Date of creation
16.12.2021
Date of change
16.12.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/81989/
Share

Other records