ОСОБЕННОСТИ КАМПАНИИ ПО СВЯЗЯМ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ НА ПРИМЕРЕ БРЕНДА «СБЕРБАНК»

В статье рассматриваются понятия «связи с общественностью» и «кампания по связям с общественностью». Основной акцент поставлен на анализ коммуникационной политики бренда на примере «Сбербанка». Компания использует несколько PR-технологий для поддержания имиджа и репутации, продвижения в офлайн и онлайн-среде и привлечения новых аудиторий.

PECULIARITIES OF THE PUBLIC RELATIONS CAMPAIGN ON THE EXAMPLE OF THE BRAND ”SBERBANK”

The article discusses the concepts of "public relations" and "public relations campaign". The main emphasis is placed on the analysis of the brand's communication policy using the example of Sberbank. The company uses several PR-technologies to maintain its image and reputation, promote offline and online, and attract new audiences.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Инсома-пресс"
Language
Russian
Pages
87-91
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
PR campaign; digital PR; PR technology; PR communications; PR-кампания; цифровой PR; PR-технология; PR- коммуникации
Date of creation
16.12.2021
Date of change
16.12.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/79017/
Share

Other records