Социальная ответственность государства в период кризисных явлений

Связи с общественностью и корпоративная стратегическая коммуникация в условиях военного кризиса приобретают существенные отличительные черты, свидетельствующие о том, что социальная ответственность и антикризисное содержание онлайн- и офлайн-запросов на обратной связи являются наиболее эффективными средствами реализации специфических коммуникативных моделей независимо от статуса организации.

Government social responsibility in a crisis period

Public relations and corporate strategic communication in the conditions of war inducing crisis are acquiring significant distinguishing features, indicating that social responsibility and anti-crisis content of online and offline feedback request messages are the most effective means of implementation peculiar communication models, regardless of the status of the organization.

Language
English
Pages
302-305
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 PFUR
Keywords
corporate communication; Semantic Analysis; two-way communication; communication programs; корпоративные коммуникации; семантический анализ; двусторонняя связь; коммуникационные программы
Date of creation
16.12.2021
Date of change
16.12.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/78428/
Share

Other records

Zhezherya Anastasia
Экономические стратегии ЕАЭС: проблемы и инновации. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 301-310