Критерии самооценивания в проектной деятельности учащихся при изучении иностранного языка

В статье рассматривается вопрос самооценивания учащихся в ходе и результате работы над проектом в рамках занятий по иностранному языку. Описана роль самооценивания, проанализированы его основные принципы и критерии, составляющие основу оценочной деятельности.

CRITERIA OF SELF-ESTIMATION IN PROJECT ACTIVITY OF STUDENTS AT STUDYING FOREIGN LANGUAGE

In the article the question of self-estimation of students in a course and result of work on the project within the limits of foreign language lessons is considered. The self-estimation role is described; its main principles and the criteria making a basis of estimated activity are analyzed.

Authors
Saranina I.I.1
Publisher
Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН)
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
22-26
Status
Published
Year
2013
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
оценивание в обучении; самооценка; проектная деятельность; проектная методология; методика обучения английскому языку; estimation in education; self-estimation; project work; project methodology; methods of teaching English language
Date of creation
07.12.2020
Date of change
07.12.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/71235/
Share

Other records

Shustikova T.V., Kulakova V.A., Smirnova S.V.
RUDN Journal of Language Education and Translingual Practices. Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН). 2013. P. 27-32