Нормкорн - маркетинг - новый тренд или тенденция?

Наметилась тенденция, о которой уже несколько лет говорят психологи, люди устали от скорости жизни, они хотят размеренности, вдумчивости. Несколько лет назад данную тенденцию почувствовали и маркетологи, усталость от информации и быстрых темпов, ритмов жизни наметилась у потребителей. В статье представлен анализ такого явления как нормкорм-маркетинг. Особое внимание уделяется применению данной технологии в маркетинге, примеры современных реклам, применяющих данный метод.

There is a trend that psychologists have been talking about for several years. people are tired of the speed of life, they want to be measured and thoughtful. A few years ago this trend was felt by marketers, tired of information and fast pace rhythms of life emerged among consumers. The article presents an analysis of such a phenomenon as normal feed marketing. Special attention is paid to the use of this technology in marketing, examples of modern advertising using this method.

Journal
Publisher
Информационная Мордовия
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
571-575
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
norm cor; marketing; advertising; minimalism; calm marketing; brand; нормкор; маркетинг; реклама; минимализм; спокойный маркетинг; бренд
Date of creation
02.11.2020
Date of change
02.11.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/69340/
Share

Other records