Основные проблемы процесса создания и ведения бренда в РФ

Многие малые компании стремятся к узнаваемости среди своих конкурентов. Для этого начинается процесс создания бренда, при котором можно допустить немало ошибок. В данной статье будет описан процесс создания бренда и некоторые ошибки при ведении бренда.

Many small companies seek recognition among their competitors. For this, the process of creating a brand begins, in which many mistakes can be made. This article will describe the process of creating a brand and some errors in brand management.

Publisher
Пуляк Александр Владимирович
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
258-262
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов
Keywords
бренд; брендинг; создание бренда; позиционирование; конкуренция; проблемы развития бренда; brand; branding; brand creation; positioning; competition; brand development problems
Date of creation
02.11.2020
Date of change
02.11.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/69304/
Share

Other records