Сущность и роль PR в деятельности современной организации

Рассматриваются основные аспекты PR, поднимается вопрос о его необходимости в организации. Представлена классификация PR: по форме организации и по цветам, а также этапы организации PR. Приведены примеры успешного применения связей с общественностью. Анализируется динамика бюджетов на PR в России.

The Essence and the Role of PR in the Activities of Modern Organization

The main aspects of PR are considered, the question of its need for organization is raised. The classification of PR is presented: according to the form of organization and by color, as well as the stages of PR organization. Examples of the successful use of public relations are given. Analyzed the dynamics of budgets for PR in Russia.

Publisher
Овечкин Федор Юрьевич
Number of issue
5
Language
Russian
Pages
365-369
Status
Published
Volume
5
Year
2019
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
связи с общественностью; имидж; менеджмент; бренд; коммуникации; маркетинг; public relations; image; management; brand; communications; marketing
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/62041/
Share

Other records