Пути развития малого исторического города Старица с целью привлечения туристских потоков

Малые исторические города России обладают огромным потенциалом для развития туризма, однако не везде туристские ресурсы используются в полной мере. При корректном использовании стратегии брендинга территории и решении существующих проблем туристская отрасль может стать основополагающей сферой деятельности малого исторического города.

Ways of Developing of the Small Historical City of Staritsa in Order to Attract Tourist Flows

Small historical Russian cities have great potential for the development of tourism, however, not always tourist resources are used to the full. With the correct use of the destination branding and solution of existing problems, the tourism industry can become a fundamental sphere of activity of the small historical city.

Publisher
Общество с ограниченной ответственностью "Издательство "Юнити-Дана"
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
179-181
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 РУДН
Keywords
малый исторический город; бренд; туризм; туристский поток; туристские ресурсы; сфера деятельности; small historical city; brand; tourist flow; tourist resources; sphere of activity
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/60796/