ГОРОДСКАЯ НОМИНАЦИЯ КАК ВИД РЕКЛАМНОЙ КОММУНИКАЦИИ

В ономастическом пространстве городов России ежедневно появляются коммерческие предприятия которые получают собственные имена. В последние годы наблюдается рост числа иноязычных названий. Цель данной работы - проанализировать особенности названий сербских коммерческих объектов в рекламной номинации на территории России и охарактеризовать их представление на интернет-сайтах.

In the onomastic space of cities of Russia daily commercial enterprises appear that receive their own names. In recent years, there has been an increase in the number of foreign- language titles. The purpose of this work is to analyze the peculiarities of the names of Serbian commercial objects in an advertising nomination in Russia and to characterize their presentation on Internet sites.

Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
275-283
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
onomastics; city nomination; ergonym; advertising communication; internet advertising; ономастика; городская номинация; эргоним; рекламная коммуникация; интернет-реклама
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/59133/
Share

Other records

Kuznetsova Maria, Krasnova Yana, Ledashcheva T.N.
Актуальные проблемы экологии и природопользования. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 271-275