ТУРИСТСКАЯ КОММУНИКАЦИЯ СТРАН ЗАПАДНЫХ БАЛКАН В ЗАРУБЕЖНЫХ СМИ

В настоящей статье отражены результаты исследования туристской коммуникации, которая играет ключевую роль в продвижении и узнаваемости стран Западных Балкан в качестве туристического направления.

TOURIST COMMUNICATION OF THE WESTERN BALKAN COUNTRIES IN FOREIGN MEDIA

This article reflects the results of research in tourist communication, which plays a key role in promoting and recognizing the countries of the Western Balkans as a tourist destination.

Authors
Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
313-320
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
communication; tourism; promotion; media; internet; blog; коммуникация; туризм; реклама; медиа; интернет; блог
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/59046/
Share

Other records

Ogorodnikova E.N., Nikolaeva S.K., Abakumova N.V.
Актуальные проблемы экологии и природопользования. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 310-314