ДИНАМИКА ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВОЙ СФЕРЫ ЛИЧНОСТИ КАК РЕЗУЛЬТАТ ОБУЧЕНИЯ В ПОЖИЛОМ ВОЗРАСТЕ

В статье приводится сравнительный анализ различных форм образовательной активности. Анализируется динамика показателей психологичного благополучия лиц третьего возраста, вовлеченных в различные виды образовательной активности.

DYNAMICS OF INDIVIDUAL'S VALUE-SEMANTIC SPHERE AS A RESULT OF TRAINING IN ELDERLY AGE

Comparative analysis of different forms of educational activities is done in the article. Dynamics in life quality and well-being of senior students subject to types of educational activity are presented.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
195-200
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Moscow Pedagogical State University
  • 2 The Pushkin State Russian Language Institute
  • 3 RUDN University
Keywords
value-meaning sphere; learning in elderly; psychological well-being; types of educational activity; ценностно-смысловая сфера; обучение в пожилом возрасте; психологичное благополучие; формы образовательной активности
Share

Other records