ДЕЛОВАЯ ИГРА КАК АКТИВНЫЙ ГРУППОВОЙ МЕТОД ОБУЧЕНИЯ

В статье рассматриваются вопросы применения деловой игры как одной из форм организации образовательного процесса, процедура ее проведения, критерии оценки эффективности и показатели достижения обучающимися планируемых образовательных результатов.

BUSINESS GAMES AS ACTIVE GROUP METHOD OF EDUCATION

The article discusses questions of the business games use in the educational process, such as the procedure of its conduct, evaluation criteria and indicators of achievement planned educational outcomes by students.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
101-105
Status
Published
Year
2018
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
  • 2 Naberezhnye Chelny state pedagogical university
Keywords
business games; group teaching method; educational outcomes; assessment of efficiency; educational process; деловая игра; групповой метод обучения; образовательные результаты; оценка эффективности; образовательный процесс
Date of creation
07.11.2019
Date of change
07.11.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/53864/
Share

Other records

Komissarova O.A., Kaminskaya E.A.
Психолого-педагогические исследования в современном образовании. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2018. P. 111-114