СТАНОВЛЕНИЕ РАСПРЕДЕЛЕННОЙ КОМПАНИИ

В данной статье рассмотрены тенденции развития распределённой компании. Проанализированы характерные особенности распределённой экономики. Выявлена и обоснована необходимость совместного использования товаров и услуг. На основе проведённого исследования автором предлагается выделить основные характеристики распределённой компании. Среди прочего, в статье рассмотрены предполагаемые драйверы роста и барьеры развития однорангового рынка.

BECOMING A DISTRIBUTED COMPANY

Within the confines of this article, author analyzes trends in the development of a distributed enterprise. The author analyzed the characteristic features of a distributed economy. The need for joint use of goods and services has been identified and justified. Based on the study, the author proposes to highlight the main characteristics of a distributed company. Additionally, author proposes a number of drivers and barriers for the development of a peer- to-peer market.

Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
29-32
Status
Published
Year
2018
Organizations
  • 1 RUDN University
Keywords
distributed economy; distributed company; blockchain; gigonomy; shared economy; economy of the peer-to-peer market; distributed enterprise; распределенная экономика; распределённая компания; блокчейн; гигономика; совместная экономика; экономика однорангового рынка
Date of creation
07.11.2019
Date of change
07.11.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/53657/
Share

Other records