УЧЕБНО-КАЛЕНДАРНЫЕ ПЛАНЫ КАК ОДНА ИЗ ФОРМ ИНТЕГРАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА : ПРЕДВУЗОВСКИЙ ЭТАП ОБУЧЕНИЯ

Статья посвящена новым подходам при составлении учебно-календарных планов гуманитарного профиля на этапе предвузовской подготовки.

EDUCATIONAL PLANNED SCHEDULES AS ONE OF FORMS OF INTEGRATION OF EDUCATIONAL PROCESS: PREHIGH SCHOOL GRADE LEVEL

The article is devoted to new approaches by drawing up scientific planned schedules of a humanitarian profile at a stage of prehigh school preparation.

Authors
Publisher
Московский педагогический государственный университет
Language
Russian
Pages
381-384
Status
Published
Year
2018
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
lexical subject; grammatical subject; audition; speaking; reading; letter; examinations; language knowledge; communicative and functional blocks; basic concepts; basic methods; intersubject concepts; лексическая тема; грамматическая тема; аудирование; говорение; чтение; письмо; контрольные работы; языковые знания; коммуникативно-функциональные блоки; базисные понятия; базисные методы; межпредметные понятия
Date of creation
07.11.2019
Date of change
07.11.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/52856/
Share

Other records

Глебов В.В., Аникина Е.В.
Образование: молодежь, конкурентоспособность. Тюменский государственный университет. 2018. P. 165-168