К проблеме внедрения балльно-рейтинговой системы в процесс обучения иностранных учащихся языку специальности (довузовский этап)

Статья посвящается проблеме обучения иностранных учащихся языку специальности и оценки их знаний по балльно-рейтинговой системе (довузовский этап обучения).

Towards the problem of implementation of the point-rating system in the process of teaching foreign students a language of their specialty (pre-university stage of training)

The article is devoted to the problem of teaching language of specialty for foreign students and assessment of their knowledge according to the point-rating system (pre-University stage of training).

Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
90-95
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
Russian as a foreign language; language of specialty; assessment of students ' knowledge; point- rating system of knowledge assessment; pre-University stage of training); русский язык как иностранный; язык специальности; оценка знаний учащихся; балльно-рейтинговая система оценки знаний; довузовский этап обучения
Share

Other records

Gartsov A.D.
Инновационное преподавание русского языка в условиях многоязычия: сборник статей в 2-х т. Т. 1 / Отв. ред. Н.М.Румянцева. РУДН. 2014. P. 371-373