Pharmaceutical marketing communication tools and company activities orientation

Pharmaceutical market investigation and analysis importance comes from its high economic value and specific features. These should be done in real market and practical context. We investigated, in Egyptian market, utilization of pharmaceutical companies’ promotional activities relative to those companies' different Activities Orientation.

Authors
Publisher
Ареал
Language
English
Pages
179-182
Status
Published
Year
2016
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia
Keywords
Promotion; Pharmaceutical Companies; Promotional Departments’ Name; Company Activities
Date of creation
30.10.2018
Date of change
14.03.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/30623/
Share

Other records

Рыбальская В.Ф., Цимбалист Н.С., Семкин В.А., Бабиченко И.И.
Эволюция научного знания: сборник научных трудов Международной научной конференции (Москва, 28-29 ноября 2016 г.). ООО "Русальянс "Сова". 2016. P. 59-65
Хасханова Л.М., Разумова С.Н., Брагунова Р.М., Булгаков В.С.
Медицина и фармакология: современный взгляд на изучение актуальных проблем: сборник научных трудов по итогам Международной научно-практической конференции (г. Астрахань, 25 июля 2016 г.). Вып.1. Эвенсис. 2016. P. 109-116