Современные образовательные технологии в обосновании социально-интегрированных корпоративных стратегий

По мере развития науки, методов и механизмов управления принципиальное значение приобретает управленческий научный потенциал как некоторое аккумулированное проблемно ориентированное «знание», которое предполагает внедрение в процесс подготовки менеджеров современных образовательных технологий. К их числу относится рейтинговая система оценки качества подготовки обучаемых.

MODERN EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN GROUNDING SOCIAL INTEGRATED CORPORATE STRATEGY

With the development of science, management methods and mechanisms of fundamental importance managerial scientific potential as a problem-oriented accumulated “knowledge”, which involves the introduction of a process of preparation of managers of modern educational technologies. Among them is the rating system evaluating the quality of training of students.

Publisher
Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН)
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
98-104
Status
Published
Year
2016
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia
Keywords
сбалансированная система показателей; образовательные технологии; рейтинговая система; balanced Scorecard; educational technology; rating system
Date of creation
30.10.2018
Date of change
16.07.2019
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/27516/
Share

Other records