DIGITAL-КОММУНИКАЦИИ КАК БИЗНЕС МОДЕЛЬ ПРОДВИЖЕНИЯ ТАБАЧНЫХ ИЗДЕЛИЙ НА ПРИМЕРЕ ООО "ФИЛИПП МОРРИС СЕЙЛЗ ЭНД МАРКЕТИНГ"

В настоящее время темп жизни очень высок, поэтому потребителю очень важно своевременно и быстро получать нужную, полезную, а главное актуальную информацию, так как это этого зависит успешность продвижения нового товара или услуги на рынок и его дальнейший бизнес оборот. Сегодня появились решения, позволяющие решать данные задачи. В данной статье мы исследуем новые технологии. Актуальность темы высока не только в России, но и во всём мире, т.к. научных исследований по данной теме мало, и они разрозненны.

At present, the pace of life is very high, therefore it is very important for the consumer to get the right, useful, and most importantly up-to-date information in a timely and prompt manner, as this depends on the success of the promotion of a new product or service to the market and its further business turnover. Today, solutions have emerged that make it possible to solve these problems. In this article, we explore new technologies. The relevance of the topic is high not only in Russia, but in the whole world, too. There is little scientific research on this topic, and they are scattered.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью Капитал
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
138-141
Status
Published
Year
2018
Organizations
  • 1 Peoples' friendship university of Russia
Keywords
digital-communication; business; promotion; digital; tobacco products; бизнес; продвижение; digital-коммуникации; табачные изделия
Date of creation
20.10.2018
Date of change
20.10.2018
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/11496/
Share

Other records