О ФОРМИРОВАНИИ ИМИДЖА ГОРОДА В СОЦИАЛЬНЫХ МЕДИА

Задача формирования имиджевых характеристик города становится все более актуальной в связи со стремительным развитием информационно-коммуникационных технологий. Массовая коммуникация сегодня не ограничена традиционными СМИ, не меньшую роль играют социальные медиа. Рассматриваются вопросы функционирования имиджа города в социальных медиа.

The problem of forming the city's image characteristics is becoming increasingly important due to the rapid development of information and communication technologies. Mass communication today is not limited to traditional media, social media play an equally important role. The issues of functioning of the city's image in social media are considered.

Authors
Language
Russian
Pages
161-163
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов им. П. Лумумбы
Keywords
социальные медиа; конвенциональный имидж; естественный имидж; потенциал социальных медиа; город; social media; conventional image; natural image; potential of social media; city
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/105801/
Share

Other records