КОММОДИФИКАЦИЯ АУДИТОРИИ И МЕССЕНДЖЕР TELEGRAM

В данной работе автором рассматриваются концепции коммодификации аудитории Далласа Уолкера Смайта, сдвоенного рынка товаров и услуг СМИ по отношению к мессенджеру Telegram.

In this article, the author considers the concepts of audience commodification, the dual market of media products and services of and the extent of their applicability to the Telegram messenger.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
316-323
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
telegram; audience commodification; dual market for media goods and services; messenger; telegram channel; коммодификация аудитории; сдвоенный рынок товаров и услуг СМИ; мессенджер; телеграм-канал
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/103658/
Share

Other records