ПРОДВИЖЕНИЕ МОБИЛЬНЫХ ПРИЛОЖЕНИЙ: РОССИЙСКИЙ ОПЫТ

В статье рассматриваются основные понятия и аспекты мобильного маркетинга. Выявлены ключевые проблем продвижения мобильных приложений в России. Предложены пути и способы их решения, в том числе посредством новых разработок при поддержке государства в условиях неопределенности и конкуренции мобильного сегмента рынка. На примере кейсов дана оценка эффективности новых разработок и перспективы совершенствования.

The article discusses the basic concepts and aspects of mobile marketing. The key problems of promoting mobile applications in Russia are identified. Ways and methods of their solution are proposed, including through new developments with the support of the state in the face of uncertainty and competition in the mobile market segment. On the example of cases, an assessment of the effectiveness of new developments and prospects for improvement is given.

Publisher
Association "France-Kazakhstan"=Ассоциация "Франция-Казахстан"
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
46-52
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский Университет Дружбы Народов
Keywords
mobile application; marketing; promotion; promotion strategy; мобильное приложение; маркетинг; продвижение; стратегия продвижения
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/103180/
Share

Other records