Отношение студентов психолого-педагогического образования к цифровым технологиям: на примере РУДН и НГПУ

Представлены результаты исследования отношения студентов психолого-педагогического образования к цифровым образовательным технологиям (ЦОТ) с помощью авторского опросника. Выявлены особенности отношения к ЦОТ у студентов РУДН и НГПУ.

The results of the study using the author’s questionnaire of the attitudes towards digital educational technologies (DET) in psychological and pedagogical education studentsare presented. The peculiarities of the attitudes towards the DET of RUDN University and NCSPU students are revealed.

Publisher
Набережночелнинский государственный педагогический университет
Number of issue
S6
Language
Russian
Pages
47-50
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
digital technologies; university students; attitudes to digital educational technologies; COVID-19 pandemic; цифровые технологии; студенты; отношение к цифровым образовательным технологиям; пандемия COVID-19
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/100180/
Share

Other records