MARKETING MIX OR 4PS STRATEGY AS THE MAIN COMPONENT OF PROCTERAND GAMBLE SUCCESS

The aim of this article is to discover what marketing tools Procter & Gamble applied according to 4P strategy to run successful PR-campaigns.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
70-76
Статус
Опубликовано
Год
2019
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
market; PR-campaign; marketing mix; marketing strategy; 4Ps
Дата создания
20.02.2020
Дата изменения
20.02.2020
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/58746/
Поделиться

Другие записи

Саргар Р.В., Курникова И.А., Томашевский И.О.
СБОРНИК ТЕЗИСОВ VIII (XXVI) НАЦИОНАЛЬНОГО КОНГРЕССА ЭНДОКРИНОЛОГОВ С МЕЖДУНАРОДНЫМ УЧАСТИЕМ "ПЕРСОНАЛИЗИРОВАННАЯ МЕДИЦИНА И ПРАКТИЧЕСКОЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЕ". УП Принт. 2019. С. 707-708