ADVERTISING IN THE 21ST CENTURE

The modern world is developing rapidly, the role of advertising is becoming increasingly important for business development and influencing consumer's behavior. Therefore, it is important to understand not only the basic function of advertising, but also to keep up with trends. Not to impose goods or services, but to make people want to buy them, even if this is not what they need.

Авторы
Издательство
РУДН
Язык
Английский
Страницы
323-325
Статус
Опубликовано
Год
2023
Организации
  • 1 RUDN University
Ключевые слова
Key world: advertising; marketing; promoting; modern
Цитировать
Поделиться

Другие записи

Kaminsky Maxim
Мировое хозяйство в XXI в.: глобализация и регионализация : материалы VIII Международной студенческой научной конференции. Москва, 18 мая 2023 г. Часть II. РУДН. 2023. С. 321-322
Potogin Maksim
Мировое хозяйство в XXI в.: глобализация и регионализация : материалы VIII Международной студенческой научной конференции. Москва, 18 мая 2023 г. Часть II. РУДН. 2023. С. 325-329