Ребрендинг - это новое начало для компаний, которые хотят сменить профиль своей деятельности. Перепрофилирование одних компании в другие - это сложный процесс, требующий тщательной подготовки, анализа, разработки стратегии ребрендинга и выбора методов ребрендинга, которые подойдут именно данной компании. В данной статье автором рассматриваются методы ребрендинга в контексте перепрофилирования парикмахерской в барбершоп. Перепрофилирование парикмахерской в барбершоп требует комплексного подхода к ребрендингу.
Rebranding is a new beginning for companies that want to change the profile of their activities. Repurposing one company into another is a complex process that requires careful preparation, analysis, development of a rebranding strategy and selection of rebranding methods that are suitable for a given company. In this article, the author examines rebranding methods in the context of repurposing a hairdresser into a barbershop. Repurposing a hairdresser into a barbershop requires a comprehensive approach to rebranding.