Geomarketing in Nature Management

The introduction of an environmental component into geomarketing can address a large number of environmental problems and tasks related to territorial issues of location of environmentally important facilities. A new concept can be developed based on marketing, geoformation and ecology.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
335-337
Статус
Опубликовано
Год
2017
Организации
  • 1 RUDN University
Ключевые слова
geomarketing analysis; nature management; geoinformation systems; spatial analysis; geoecomarketing; ecological component
Дата создания
10.07.2024
Дата изменения
10.07.2024
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/147808/
Поделиться

Другие записи

Vasilieva A.V.
Молодежь XXI века в научном, культурном и образовательном пространстве: новые ценности, вызовы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2017. С. 329-331
Kruglova L.E.
Молодежь XXI века в научном, культурном и образовательном пространстве: новые ценности, вызовы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2017. С. 338-339