СИСТЕМА ОЦЕНКИ ГОТОВНОСТИ ДЛЯ ВНЕДРЕНИЯ УСЛУГ "УМНОЙ ЖИЗНИ" НА БАЗЕ 5G

The article analyzes the introduction of 5G services for commercial purposes for the common consumer. In addition, the analysis of the impact of 5G services for certain types of mobile operators and the impact of this technology on them is carried out. Also, a survey among the population of Serbia revealed the fact that the introduction of this technology may be related to “smart-living” services.

Сборник материалов конференции
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Русский
Страницы
164-166
Статус
Опубликовано
Год
2023
Организации
  • 1 Российский университет дружбы народов им. Патриса Лумумбы
Ключевые слова
Пятое поколение(5П); "умная-жизнь"; операторы мобильной связи; технологии; потребительский сегмент; Fifth generation(5G); "smart-living"; mobile operators; technologies; customer segment
Цитировать
Поделиться

Другие записи