В сборнике опубликованы материалы Международной научно-практической конференции «Реклама и связи с общественностью: традиции и инновации», представлены работы ученых, занимающихся изучением развития рекламных, имиджевых коммуникаций, массмедиа. Значительное внимание уделяется следующим вопросам: реклама, PR, журналистика; эффективные коммуникации в бизнесе, спорте, культуре; медиаобразование. Издание адресовано научным работникам, преподавателям вузов, аспирантам, студентам гуманитарных факультетов, специалистам в сфере рекламы и PR, массмедиа, а также всем заинтересованным читателям.
Proceedings of the International Scientific and Practical Conference «Advertising and Public Relations: Traditions and Innovations» present the articles of the scientists who conduct research in the field of advertising, image communications and mass media. Significant attention is paid to the following issues: advertising and PR technologies, journalism; effective communications in business, sport, culture; media education. The publication is addressed to researchers, university professors, postgraduates, students of humanitarian faculties, specialists in the field of advertising and PR, mass media, as well as to all interested readers.
Page 1 of 1. Items from 1 to 1 of 1