EFFICIENCY FACTORS OF FORMATION OF ORGANIZATIONAL- TERM CULTURE OF A MODERN COMPANY Article Scherbakova D.A. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 4. 2019. P. 26-34
FEATURES OF MODERN RUSSIAN SOCIAL ADVERTISING Article Ilina V.V. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 4. 2019. P. 46-64
CORPORATE CULTURE OF RUSSIAN UNIVERSITIES UNDER THE PROJECT “5-100” Article Sukhoverpova D.V. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 4. 2019. P. 99-106
DISTINCTIVE FEATURES OF THE RUSSIAN SOCIAL ADVERTISING Article Ilina Viktoriya Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 3. 2018. P. 56-72
THE INFLUENCE OF EVENTS IN THE FORMATION OF PUBLIC OPINION IN SOCIAL NETWORKS Article BOCHAROVA Daria, GATAULINA Dilara, GLAGOLEVA A.V. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 13-20
THE ROLE OF DIGITAL-MARKETING IN THE FORMATION OF RELATIONSHIPS WITH CONSUMERS IN HORECA SEGMENT Article DEMYANCHUK Julia, TRUBNIKOVA Nina Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 21-33
GLINSKAYA Article STEFANOV Stefan, GLINSKAYA Irina Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 27-37
DARK MARKETING IN THE PROMOTION OF ALCOHOL PRODUCTS Article KASAEVA Aleksandra Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 37-42
FACTORS OF MODERN COMPANIES’ EFFICIENCY: ORGANIZATIONAL CULTURE Article SCHERBAKOVA Daria Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 38-44
RUSSIA IN THE GLOBAL WORLD Article ISHKHANYAN Ruben Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 43-53
EVENTS AS A BASIS FOR INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS Article SARKISYAN O.A., BERULAVA A.L., AGAEVA S.T. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 53-62
THE ELEMENTS OF SOFT AND HARD POWER IN THE SYSTEM OF A STATE IMAGE FORMATION Article Kuprin D.S., Tululuk E.A. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 61-72
THE PERFECT PACKAGING Article LEBEDEV Alexander Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 63-68
THE RUSSIAN EXPERIENCE OF PR-EVENTS IN PROMOTION OF BRANDS OF THE TERRITORIES Article RAMAZANOVA Gulzara Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 73-82
THE ROLE OF INFORMATION ACTIVITIES OF THE MODERN MEDIA IN SHAPING PUBLIC OPINION ON PRIME TURKISH-RUSSIAN CONFLICT 2015- 2016 Article STEBUNOVA Elizaveta Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 83-91
PROMOTIONAL TOOLS OF NON-COMMERCIAL PROJECTS ON THE INTERNET: CURRENT TRENDS Article Volodina O.I. Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 92-104
FACTORS INFLUENCING THE FORMATION OF NATIONAL AND CULTURAL IDENTITY Article VORONINA Maria Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 105-114
MUSIC RENAISSANCE IN A DIGITAL AGE: NEW POSSIBILITIES Article BEREBERDIN Stanislav Коммуникология: электронный научный журнал. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 2. 2017. P. 115-125
СОВРЕМЕННЫЕ ВОПРОСЫ БИОМЕДИЦИНЫ Journal Федеральное государственное бюджетное учреждение Северо-Кавказский федеральный научно-клинический центр Федерального медико-биологического агентства России.
ВЫСШЕЕ ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ Journal Учреждение образования Белорусский государственный технологический университет.