В сборнике опубликованы материалы пятой Международной научно-практической конференции «Реклама и связи с общественностью: традиции и инновации», представлены работы ученых, занимающихся изучением развития рекламных, имиджевых коммуникаций, массмедиа. Значительное внимание уделяется следующим вопросам: рекламные и PR-коммуникации в обществе, трансформация медиасистемы, медиаобразование. Издание адресовано научным работникам, преподавателям вузов, аспирантам, студентам гуманитарных факультетов, специалистам в сфере рекламы и PR, массмедиа, а также всем заинтересованным читателям.
Proceedings of the International scientific and practical conference «Advertising and Public Relations: Traditions and Innovations» present the research papers of scientists carrying out the research in the field of advertising, image communications and mass media. The significant attention is paid to the following issues: advertising and PR technologies, the role of propaganda, media transformation, image of Russia in literature and publicism. These materials are for scientists, university professors, postgraduate students, students of humanitarian faculties, specialists in the field of advertising and PR and broad range of readers.
Page 1 of 1. Items from 1 to 1 of 1