INTELLECTUAL FOUNDATIONS FOR EMOTION RECOGNITION AMONG ASIAN STUDENTS Article Karabuschenko N.B., Chkhikvadze T.V., Pilishvili T.S. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2019. P. 6-15
PECULIARITIES OF TIME PERSPECTIVE IN LATE ADULTHOOD) Article Karabushenko N.B., Shurupova E.Y. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2019. P. 33-45
THE ROLE OF GENRE IN PRIMARY MEMORIZATION OF VOCABULARY MEANINGS IN A FOREIGN LANGUAGE: INTRODUCTION ON THE PROBLEM Article Golubovskaya E.A. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2017. P. 173-177
СТАНОВЛЕНИЕ КУЛЬТУРЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРЕЕМСТВЕННОСТИ ПРОЦЕССОВ ОБРАЗОВАНИЯ И СОЦИАЛИЗАЦИИ Article Путилин В.Д., Путилина Н.В. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2016. P. 70-75
TO THE QUESTION OF THE DIAGNOSTICS OF VALUE-SEMANTIC DEVELOPMENT OF PERSONALITY Article Nevmerzhitskaya Y.P. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2014. P. 236-241
ACTUAL CONDITION AND TRENDS OF THE DOUBLE DEGREE PROGRAMMES AT THE ECONOMIC FACULTY OF THE PEOPLES’ FRIENDSHIP UNIVERSITY OF RUSSIA Article Matyushok V.M., Ranchinskaya Y.S. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2011. P. 112-117
INTEGRATION OF POSTGRADUATE PROGRAMS IN SCIENCE INTO EUROPEAN POSTGRADUATED EDUCATIONAL SPACE IN THE FRAME OF BOLOGNA PROCESS Article Safir R.Y. Вестник Тверского государственного университета. Серия: Педагогика и психология. 2011. P. 161-165