HOW TO "IMPRINT" AN ADVERTISING MESSAGE IN THE CLIENT'S MEMORY? Article Shevelenkova A.Yu. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 141-144
FORMATION OF PUBLIC OPINION ON THE ISSUE OF VACCINATION AGAINST COVID-19 IN SOCIAL NETWORKS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 144-148
VISUAL TEMPLATES IN ADVERTISING COMMUNICATION Article Shuranova K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 148-150
REGIONAL SPECIFICS OF THE ONLINE STORE PROMOTIONIN RUSSIA Article Abzalina K.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 153-156
THE DIGITAL TRANSFORMATION OF THE BEAC ECOSYSTEM Article Abrosimova V.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 156-159
EXPERIENCE OF MUTUALLY BENEFICIAL COLLABORATION OF INFORMATION PLATFORM AND TOY MANUFACTURERS (BY THE EXAMPLE OF NEN AND FISHER AND PRICE) Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 159-162
THE MARKETING POTENTIAL OF AUGMENTED REALITY Article Aliev S.B. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 162-165
MARKETING POTENTIAL OF STREAMING SERVICES Article Artemova N.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 165-168
THE PRACTICE OF COMPANY REPUTATION MANAGEMENT ON THE INTERNET ON THE EXAMPLE OF COMPANY «MTS» Article Buren A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 168-171
THE PRACTICE OF BRANDING ON SOCIAL MEDIA: THE «SBER» CASE Article Vinokurov A.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 171-175
FEATURES OF PROMOTION OF CORPORATE INTERESTS IN AUTHORITIES: DIGITAL ASPECTS Article Volkova Yu.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 176-178
TELEGRAM AS A RELEVANT ADVERTISING PLATFORM Article Gavrichenko A.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 178-182
ANALYSIS OF DIGITAL TRENDS ON THE EXAMPLE OF THE DEVELOPMENT OF THE SBER ECOSYSTEM Article Golovanova V.L. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 182-185
DIGITAL MARKETING TOOLS IN DEVELOPING AN EMOTIONAL AND RATIONAL IMAGE OF A BRAND Article Dereziuk A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 185-188
ANALYSIS OF THE EXPERIENCE OF PROMOTING A PERSONAL BRAND ON THE INTERNET Article Ebrahimi A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 189-192
DIGITAL MARKETING: THE PRACTICE OF APPLYING NATIVE COMMUNICATION (ON THE EXAMPLE OF THE INTERNET SCHOOL “SKILLFACTORY”) Article Ivantsov K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 192-195
PECULIARITIES OF PROMOTING FASHION BRANDS IN SOCIAL MEDIA USING THE EXAMPLE OF THE BRANDS "MARC JACOBS" AND "GUCCI" Article Kalugina E.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 195-199
FEATURES OF THE SBER ECOSYSTEM PROMOTION ON THE NEW DIGITAL PLATFORM: TELEGRAM Article Lobanova E.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 199-202
ALTERNATIVE OPTIONS OF SOCIAL NETWORKS FOR PLACING BLOGGERS IN THE CONDITIONS OF NEW REALITIES Article Lukyantseva A.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 203-205
RUSSIAN DIGITAL ECOSYSTEMS Article Malygin O.P. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 206-208
PECULIARITIES OF FILM PROMOTION IN ONLINE CINEMAS ON THE EXAMPLE OF “KINOPOISK” Article Melekhova A.P. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 209-214
THE PRACTICE OF PROMOTING VERSACE FASHION HOUSE IN SOCIAL MEDIA Article Mozhalina M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 214-217
CONTENT MARKETING IN THE ONLINE ENVIRONMENT IN THE PREMIUM CLASS SEGMENT ON THE EXAMPLE OF “PRADA” Article Protasova A.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 217-221
EVALUATION OF THE EFFICIENCY OF COSMETIC BRANDS IN INSTAGRAM Article Sazonova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 221-225
DIGITAL-MARKETING TOOLS OF PROMOTING LUXURY FASHION-GOODS BASED ON BALENCIAGA BRAND Article Skvortsova A.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 225-228
СОВРЕМЕННЫЕ СИНТЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДОЛОГИИ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ПРЕПАРАТОВ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫХ МАТЕРИАЛОВ Conference proceedings VI Международная конференция "Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов". ИП Шестакова Екатерина Вячеславовна. 2022.
АЗИЯ: СТРАНЫ АЗИИ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛЬНОЙ НЕСТАБИЛЬНОСТИ. ЕЖЕГОДНИК - 2022 = ASIA: ASIAN COUNTRIES IN GLOBAL INSTABILITY. YEARBOOK - 2022 Collection of articles Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022.