ПРАКТИКА БРЕНДИРОВАНИЯ В ОНЛАЙН ВИДЕОИГРАХ

С ростом популярности на видеоигры с онлайн составляющей многие бренды начали проводить рекламные кампании в виртуальной среде. За последние несколько лет было проведено множество подобных коллабораций, а компании постоянно находят новые способы успешного брендирования в видеоиграх. С течением времени у рекламодателей появляется больше уверенности в таком способе размещения рекламы.

BRANDING PRACTICE IN ONLINE VIDEO GAMES

With the growing popularity of online video games, many brands have started to run advertising campaigns in a virtual environment. There have been many collaborations over the past few years, and companies are constantly finding new ways to successfully use branding in video games. Over time, advertisers seem to have more confidence in this way of advertising.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
228-230
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
Fortnite; videogame; advertising campaign; branding; видеоигра; рекламная кампания; брендирование
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99489/
Share

Other records