ПРАКТИКА ПРОДВИЖЕНИЯ МОДНОГО ДОМА VERSACE В СОЦИАЛЬНЫХ МЕДИА

Настоящая статья посвящена изучению основных инструментов продвижения брендов индустрии моды в социальных медиа. На конкретном примере были рассмотрены практики коммуникаций известного дома моды Versace. После проведённого анализа сделан вывод о необходимости интернет-ресурсов для эффективности продвижения бренда.

THE PRACTICE OF PROMOTING VERSACE FASHION HOUSE IN SOCIAL MEDIA

This article is devoted to the study of main promotion tools for fashion industry's brands in social media. Communication techniques of the famous fashion house Versace we're considered on a particular example, after analysis was made a conclusion that internet sources are necessary for effective promotion of brand.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
214-217
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
promotion; social media; communication techniques; fashion house; internet resources; fashion industry; продвижение; социальные медиа; практики коммуникаций; дом моды; интернет-ресурсы; индустрия моды
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99485/
Share

Other records