ТЕЛЕГРАМ КАК АКТУАЛЬНАЯ РЕКЛАМНАЯ ПЛАТФОРМА

Данная статья посвящена платформе Телеграм и её перспективам как рекламной площадке для русскоговорящего сегмента рекламной аудитории. В условиях кризисной ситуации на привычном рынке рекламы в социальных сетях Телеграм, несмотря на некоторые особенности, является прекрасной альтернативой и хорошим каналом коммуникации для рекламодателей.

TELEGRAM AS A RELEVANT ADVERTISING PLATFORM

This article is devoted to the Telegram platform and its prospects as an advertising platform for the Russian-speaking segment of the advertising audience. In a crisis in the familiar social media advertising market, Telegram is a great alternative for advertisers. Despite some peculiarities, this site is a good potential communication channel for advertisers.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
178-182
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
telegram; social networks; advertising in social networks; телеграм; социальные сети; реклама в социальных сетях
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99476/
Share

Other records