КОЛЛАБОРАЦИЯ БРЕНДОВ В СЕТИ ИНТЕРНЕТ НА ПРИМЕРЕ НЭН И FISHER AND PRICE: DIGITAL АСПЕКТЫ

В статье рассматриваются особенности коллаборации известных брендов в качестве эффективного маркетингового инструмента, получившего широкое распространение в настоящее время. Приводится пример сотрудничества информационной площадки НЭН и ведущего производителя игрушек компании Fisher and Price.

EXPERIENCE OF MUTUALLY BENEFICIAL COLLABORATION OF INFORMATION PLATFORM AND TOY MANUFACTURERS (BY THE EXAMPLE OF NEN AND FISHER AND PRICE)

The article discusses the features of the collaboration of well-known brands as an effective marketing tool that has become widespread at the present time. An example of cooperation between the NAN information platform and the leading toy manufacturer Fisher and Price is given.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
159-162
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
digital marketing; collaboration; brand; product; digital marketing tools; information platform; digital маркетинг; коллаборация; бренд; продукт; инструменты digital-маркетинга; информационная площадка
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99470/
Share

Other records

Abrosimova V.V.
Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 156-159
Aliev S.B.
Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 162-165