КАК «ОТПЕЧАТАТЬ» РЕКЛАМНОЕ СООБЩЕНИЕ В ПАМЯТИ КЛИЕНТА?

Каждая компания желает быть услышанной и хочет, чтобы о товаре не только говорили и покупали, но и чувствовали его. Но возможно ли в мире, наполненном информацией, создать рекламное сообщение, западающее в душу и остающееся в памяти надолго? Как привлечь внимание требовательного потребителя? В статье вы найдете ответы на эти вопросы. Ведь они кроются в самом человеке: его физиологии, ментальном восприятии, психологических аспектах и даже первобытных инстинктах.

HOW TO "IMPRINT" AN ADVERTISING MESSAGE IN THE CLIENT'S MEMORY?

Every company wants to be heard, wants the product not only to be talked about and bought, but also to be felt. But is it possible in a world filled with information to create an advertising message that sinks into the soul and remains in memory for a long time? How to attract the attention of a demanding consumer? In the article you will find answers to these questions, because they lie in the person himself: his physiology, mental perception, psychological aspects and even primitive instincts.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
141-144
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
advertising; attention; advertising message; memory; реклама; внимание; рекламное сообщение; память
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99465/
Share

Other records

Chursina K.A.
Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 137-141