ПРОДВИЖЕНИЕ НОВЫХ РОССИЙСКИХ БРЕНДОВ ОДЕЖДЫ В УСЛОВИЯХ ТУРБУЛЕНТНОСТИ РЫНКА

Ситуация с введением новых брендов на российский рынок на сегодняшний день очень сложная, так как на чаше весов с одной стороны находится нехватка сырья, а с другой - абсолютный уход с рынка знаменитых западных брендов, таких как Zara, Bershka, Pull&Bear и т.д., который привел к турбулентности рынка.

PROMOTION OF NEW RUSSIAN CLOTHING BRANDS IN THE CONDITIONS OF MARKET TURBULENCE

The situation with the introduction of new brands to the Russian market today is very difficult, since on the one hand there is a shortage of raw materials in the balance, and on the other hand the absolute withdrawal from the market of famous Western brands such as Zara, Bershka, Pull& Bear, etc., which led to market turbulence.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
111-114
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
New Russian clothing brands; promotion; market turbulence conditions; новые российские бренды одежды; продвижение; условия турбулентности рынка
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99457/
Share

Other records

Levitskaya I.S.
Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 114-119