ОСОБЕННОСТИ КОММУНИКАЦИЙ БРЕНДОВ С АУДИТОРИЕЙ В УСЛОВИЯХ БЛОКИРОВКИ СОЦИАЛЬНОЙ СЕТИ INSTAGRAM

Социальные сети стали неотъемлемой частью жизни каждого человека. Современные лидеры мнений, бренды, крупные компании используют их для продвижения и монетизации своего бизнеса. В данной статье автор исследует особенности взаимодействия известных брендов с аудиторией после блокировки социальной сети Instagram* и оценивает изменившиеся показатели активности и вовлеченности аудитории.

PECULIARITIES OF BRANDS COMMUNICATIONS WITH THE AUDIENCE IN THE CONDITIONS OF BLOCKING INSTAGRAM

Social networks have become an integral part of everyone's life. Contemporary influencers, brands, and large companies use them to promote and monetize their business. In this article the author examines the features of interaction of well-known brands with the audience after blocking Instagram* and evaluates the changed indicators of activity and audience engagement.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
58-61
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
Instagram*; smm; social network; brand; promotion; communications; социальная сеть; бренд; продвижение; коммуникации
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99443/
Share

Other records