ЛИНГВОКУЛЬТУРНЫЕ ОСОБЕННОСТИ ОБЪЯВЛЕНИЙ О ПРОДАЖЕ НЕДВИЖИМОСТИ (НА ПРИМЕРЕ РОССИИ, США И ФРАНЦИИ)

Данное исследование посвящено изучению лингвокультурных особенностей объявления как особого текста в русском, английском и французском языках на примере функционирования частных объявлений о продаже недвижимости в России, США и Франции.

LINGUISTIC AND CULTURAL PECULIARITIES OF ADVERTISING TEXTS IN REAL ESTATE ADS (ON THE EXAMPLE OF FRANCE, THE USA AND RUSSIA)

The article investigates the linguistic and cultural features of the announcements in Russian, English and French languages on the example of the functioning of private ads of real estate in Russia, the USA and France.

Authors
Conference proceedings
Publisher
Национальный исследовательский Томский государственный университет
Language
Russian
Pages
92-95
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN University
Share

Other records

Da Costa Santos Johnatan
Электронный научно-образовательный журнал "История". Институт всеобщей истории РАН, Государственный академический университет гуманитарных наук, ООО "Интеграция: Образование и Наука". Vol. 13. 2022.