Is Digital Media a Clog on Traditional Mass Message Systems in African Adverts Market? A Political Economic Evidence

Authors
Ahmad M.B.1 , Mustapha L.K.2 , Jamiu M.M. 3
Publisher
Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова"
Language
English
Pages
65-66
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Nile University of Nigeria
  • 2 University of Ilorin
  • 3 RUDN University
Share

Other records

Muraviev Yu.A.
DIGITAL PLATFORMS AND THE FUTURE OF LEGACY MEDIA. Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова". 2022. P. 63-64
Jamiu M.M., Lasisi M.I.
DIGITAL PLATFORMS AND THE FUTURE OF LEGACY MEDIA. Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова". 2022. 67 p.