Is Digital Media a Clog on Traditional Mass Message Systems in African Adverts Market? A Political Economic Evidence

Authors
Ahmad M.B.1 , Mustapha L.K.2 , Jamiu M.M. 3
Publisher
Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова"
Language
English
Pages
65-66
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Nile University of Nigeria
  • 2 University of Ilorin
  • 3 RUDN University
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/97785/
Share

Other records

Muraviev Yu.A.
DIGITAL PLATFORMS AND THE FUTURE OF LEGACY MEDIA. Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова". 2022. P. 63-64
Jamiu M.M., Lasisi M.I.
DIGITAL PLATFORMS AND THE FUTURE OF LEGACY MEDIA. Факультет журналистики Федерального государственного образовательного учреждения высшего образования "Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова". 2022. 67 p.