БРЕНДИНГ ГОРОДСКОГО ПРОСТРАНСТВА В КОНТЕКСТЕ РАЗВИТИЯ КРЕАТИВНЫХ ИНДУСТРИЙ

В статье рассматриваются особенности брендинга подмосковных городов как механизма креативной индустрии. Автор утверждает, что брендирование городского пространства в формате креативных индустрий направлено на решение бизнес-задач с учётом социальных запросов и эмоционального отклика аудитории.

BRANDING OF URBAN SPACE IN THE CONTEXT OF THE DEVELOPMENT OF CREATIVE INDUSTRIES

The article discusses the peculiarities of branding of Moscow region cities as a mechanism of the creative industry. The author claims that the branding of urban space in the format of creative industries is aimed at solving business problems taking into account social demands and the emotional response of the audience.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
92-97
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
branding; creative industries; urban space; moscow region; брендинг; креативные индустрии; городское пространство; Подмосковье
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/96442/
Share

Other records