ЯЗЫК ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИИ БРЕНДА С АУДИТОРИЕЙ НА ПРИМЕРЕ "АШАН"

В научной статье детально рассматриваются коммуникационные тексты бренда «Ашан», размещённые в сети Интернет. Особенное внимание автор уделил лингвистическим и стилистическим приёмам, используемых в языке общения бренда с целевой аудиторией.

THE LANGUAGE OF INTERNET COMMUNICATIONS OF THE BRAND WITH THE AUDIENCE ON THE EXAMPLE OF AUCHAN

The scientific article examines in detail the communication texts of the brand "Auchan", posted on the Internet. The author paid special attention to the linguistic and stylistic devices used in the brand's communication language with the target audience.

Publisher
ООО «Мегаполис»
Language
Russian
Pages
55-61
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
интернет-коммуникация; реклама в социальных сетях; коммуникационный текст; рекламный слоган; язык бренда; стилистические приёмы; PR в ритейлере; Internet communication; advertising in social networks; communication text; advertising slogan; brand language; stylistic devices; PR in retail
Date of creation
23.12.2022
Date of change
23.12.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/93192/
Share

Other records