ПРИМЕНЕНИЕ КОНЦЕПЦИИ «ДРУГ И ПОМОЩНИК» ПРИ РАЗРАБОТКЕ РЕКЛАМНЫХ И PR- КАМПАНИЙ

В научной статье детально рассматривается архетип «Друг», который предложил К. Г. Юнг. На его основе автор подробно изучает концепцию «Друг как помощник» или «Друг и помощник». Эта концепция позволяет по-новому взглянуть на ранее известные бренды с точки зрения позициони- рования и реализации коммуникационных кампаний.

APPLICATION OF THE CONCEPT OF "FRIEND AND HELPER" IN THE DEVELOPMENT OF ADVERTISING AND PR CAMPAIGNS

The scientific article examines in detail the archetype "Friend", which was proposed by K. G. Jung. Based on it, the author studies in detail the concept of "Friend as an helper" or "Friend and Helper". This con- cept allows to take a fresh look at previously known brands in terms of positioning and implementation of communication campaigns.

Publisher
МЦНС «Наука и Просвещение»
Language
Russian
Pages
286
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Date of creation
23.10.2022
Date of change
23.10.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/93118/
Share

Other records