ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА ПРОЦЕСС ОБУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ ФАКУЛЬТЕТА ОБРАЗОВАНИЯ В УНИВЕРСИТЕТЕ СОЦИАЛЬНЫХ И ГУМАНИТАРНЫХ НАУК

В статье анализируются психологические факторы, влияющие на процесс обучения английскому языку студентов факультета образования, и указывается статистическая разница между полом, родным городом, академическим рангом. Предлагаемые решения помогают учащимся более эффективно учиться в современной образовательной среде.

PSYCHOLOGICAL FACTORS AFFECT ON THE ENGLISH LEARNING PROCESS OF STUDENTS AT THE EDUCATION FACULTY STUDENTS AT UNIVERSITY OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES

The paper report analysis psychological factors that affect on the English learning process of Education Faculty students and indicate the statistical difference among gender, hometown, academic rank. By these above, proposing solutions help students to learn more effectively in the modern educational environment.

Authors
Chi H.V. 1, 2, 3 , Lin' K.H.1, 2
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
English
Pages
498-505
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Vietnam National University
  • 2 University of Social Sciences and Humanities
  • 3 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
psychological factors; english; students of Education Faculty; психологические факторы; английский язык; студенты факультета образования
Share

Other records

Dostatnyaya A.A.
Личность в современном мире: образование, развитие, самореализация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 485-491