ЯЗЫКОВЫЕ СРЕДСТВА СОЗДАНИЯ ОБРАЗА В ИНТЕРНЕТ-РЕКЛАМЕ (НА МАТЕРИАЛЕ САЙТОВ ЗНАМЕНИТОСТЕЙ)

В статье рассматривается специфика создания рекламного образа в сети Интернет на материале официальных сайтов российских знаменитостей. Особое внимание автор обращает на языковые средства, формирующие полноценный вербальный образ представителя шоу-бизнеса.

LINGUISTIC MEANS FOR CREATING AN IMAGE IN ONLINE ADVERTISING (BY THE MATERIAL OF THE CELEBRITIES WEBSITES)

The article discusses the specifics of creating an advertising image on the Internet based on the material of the official websites of Russian celebrities. The author pays special attention to linguistic means that form a full-fledged verbal image of a show business representative.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
199-204
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
online advertising; website; advertising image; linguistic means; интернет-реклама; сайт; рекламный образ; языковые средства
Date of creation
06.07.2022
Date of change
06.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/88068/
Share

Other records