E-MAIL МАРКЕТИНГ ДЛЯ МАЛОГО БИЗНЕСА: СТЕРЕОТИПЫ, ОШИБКИ И ЭФФЕКТИВНОЕ ПРИМЕНЕНИЕ НА ПРИМЕРЕ РОССИЙСКИХ КОМПАНИЙ

Статья посвящена анализу одного из самых дешёвых и эффективных инструментов интернет-маркетинга для бизнеса на примере российских компаний из разных отраслей. На основе реального опыта, теоретической базы, современных тенденций и актуальных кейсов бизнесов, находящихся на разных нишах индустрии, проведено исследование, выявляющее основные ошибки и методы повышения эффективности email-маркетинга для бизнеса. Выявлены общие принципы правильного подхода к организации коммуникации между брендом/бизнесом/компанией и потенциальными или существующими клиентами через email-рассылки.

E-mail marketing for business: stereotypes, errors and effective use, case of Russian companies

The article is devoted to the analysis of one of the cheapest and most effective Internet marketing tools for business on the example of Russian companies from different industries. Based on real experience, theoretical base, current trends and relevant cases of businesses located in different niches of the industry, a study was conducted that identifies the main mistakes and methods to improve the effectiveness of email marketing for business. The general principles of the correct approach to the organization of communication between the business and potential or existing customers through e-mails are revealed.

Language
Russian
Pages
214-219
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia (Moscow, Russia)
Keywords
e-mail marketing; internet marketing; business; brand and customer communication; effective approach; e-mail-маркетинг; интернет-маркетинг; бизнес; коммуникация бренда и клиента; эффективный подход
Share

Other records