ЯЗЫКОВЫЕ СРЕДСТВА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМНОГО ОБРАЗА В ИНТЕРНЕТЕ (НА МАТЕРИАЛЕ САЙТОВ КОНДИТЕРСКИХ ФАБРИК)

В данной статье рассматриваются прагматические свойства языковых средств создания рекламного образа и характер их функционирования в Интернете. Материалом для исследования стали сайты кондитерских фабрик.

LINGUISTIC MEANS FOR CREATING AN ADVERTISING IMAGE ON THE INTERNET (ON THE MATERIAL OF THE CONFECTIONERY WEBSITES)

This article examines the pragmatic properties of the linguistic means of creating an advertising image and the nature of linguistic means functioning on the Internet. The confectionery websites are the source of collected analysis material.

Publisher
РУДН
Language
Russian
Pages
294-299
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
linguistic marketing; online advertising; advertising image; linguistic means; лингвомаркетинг; интернет-реклама; рекламный образ; языковые средства
Date of creation
16.12.2021
Date of change
16.12.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/79195/
Share

Other records

Головин М.Л., Орлова В.С., Мазина С.Е., Якунин В.Г., Савинов В.П., Тимошенко В.Ю., Савинов В.В., Тимошенко В.В., Кузнецов С.В.
Актуальные проблемы экологии и природопользования : сборник научных трудов 22 Международной научно-практической конференции. Москва, 22–24 апреля 2021 г. : в 3 томах. Том 2. РУДН. 2021. 285 p.