Грамматические характеристики испанских рекламных текстов

Статья посвящена вопросам грамматических характеристик испанских рекламных текстов.

GRAMMATICAL FEATURES OF SPANISH ADVERTISING TEXTS

This article is devoted to the grammatical features of Spanish advertising texts. System of advertisement language has several important characteristic features. The grammatical structure of radio commercials is one of the most important components of this system.

Authors
Sibatrov V.E.1
Publisher
Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН)
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
65-69
Status
Published
Year
2009
Organizations
  • 1 Peoples’ Friendship University of Russia
Keywords
реклама; слоганы; реклама на радио; стилистика; фонетика; синтаксис; аdvertising; аdvertising; slogans; radio advertising; stylistics; phonetics; syntaxis
Date of creation
11.01.2021
Date of change
11.01.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/71432/
Share

Other records

Kurguzenkova Zh.V.
RUDN Journal of Language Education and Translingual Practices. Федеральное государственное автономное образовательное учреждение высшего образования Российский университет дружбы народов (РУДН). 2009. P. 55-58