ОШИБКА? ОШИБКА!

В статье автор поднимает тему педагогических недочетов, досадных промахов и методических просчетов, встречающихся на начальном этапе обучения РКИ. Подробно разбираются ошибки, характерные для первых занятий вводного фонетико-грамматического курса.

INCORRECT? INCORRECT!

In the article the author raises the subject of pedagogical shortcomings, annoying errors and methodological errors that occur at the initial stage of teaching Russian as a foreign language. The errors characteristic of the first lessons of the introductory phonetics and grammar courses are considered in detail.

Authors
Publisher
ООО "МАКС Пресс"
Language
Russian
Pages
298-303
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
error; methodological error; teaching methodology of Russian as a foreign language; introductory phonetics and grammar course; ошибка; методическая ошибка; методика преподавания РКИ; начальный этап обучения РКИ; вводный фонетико-грамматический курс
Share

Other records